Mal de cap

Una causa molt freqüent i mal avaluada del mal de cap és el mal funcionament de les vèrtebres a nivell cervical.

Quan les vèrtebres perden la seva posició o moviment normal, hi ha nervis sensitius i vasos sanguinis que van cap al cap que poden veure’s afectats. Quan els nervis espinals i altres teixits són estirats o irritats (caigudes, lesions, accidents, naixement traumàtic, etc.) poden produir mal de cap freqüentment. Els medicaments poden alleujar aquestes molèsties, però no corregeixen les causes estructurals veritables.

Hi ha estimacions que suggereixen que el 25% de la població té mal de cap en aquest mateix moment! I hi ha moltes persones que pateixen incapacitat de moderada a severa a causa de diverses formes de mal de cap.

Com que els maldecaps són tan comuns, algunes persones creuen que és una cosa normal, però els dolors són senyal que alguna cosa no va bé. Si un examen minuciós revela que el rang de mobilitat està reduït, hi ha pèrdua de les corbes espinals normals, o existeixen restriccions mecàniques, llavors la cura quiropràctica ha de ser presa en consideració.

Molta gent experimenta correcció i alleujament del mal de cap gràcies a la cura quiropràctica. Els ajustos quiropràctics específics ajuden a corregir el mal funcionament de les articulacions intervertebrals, creat per diverses condicions físiques, químiques i/o emocionals en la nostra vida (estrès, vapors tòxics, alguns aliments, conservants i alcohol són les causes més comunes).

Alguns dels pacients troben alleujament immediat, uns altres triguen una mica més, a causa que el dany ha existit per molt temps sense detectar-se, fins i tot anys. Cada pacient respon diferent.